A Tesla tovabra is kitartoan fejleszti az elektromos autokat. most a legujabb a model X ami igazabol a model S-re epul. (amit elvileg iden kezdenek el arulni) A kulonbseg igazabol a kulsoben van. Ez inkabb egy crossover-nek nez ki, mig az S egy gyonyoru szep Sedan. Az otletes felfele nyillo ajtok is szepek az X-en. A beigert parameterek is nagyban hasonlitanak az elodhoz. Itt is ragaszkodnak az 500 Km-es hatotavhoz, valamint a 7 szemelyes kivitelhez, es mindehhez hasznalhato meretu csomagtartot igernek.
Igaz az 500 Km-ese hatotav mar 70 000 dollar-ba kerul, az S modelnel. Es egyenlore ugy tunik, hogy megsem kompatibilis az akkumulator a Better Place cserelo allomasaival, bar teny, hogy ez is gyorsan cserelheto, de egyenlore csak a Tesla alltal.
Mindenesetre kivancsi lennek egy ossze hasonlito tesztre, amiben a Tesla S-t egy Uzemanyag cellas autoval merik ossze. (pl Honda clarity) Mennyi az azonos korulmenyek kozott megtett tav egy toltessel, mennyi csomag, szemely fer el az autoban mennyi ido alatt lehet ujra tolteni, stb stb.